NUESTRAS ENTIDADES COLABORADORAS

NUESTRAS ENTIDADES COLABORADORAS
GRACIAS A ELLAS HACEMOS ESTO POSIBLE

lunes, 29 de diciembre de 2008

Presentación multitudinaria del Club para la temporada 2009

Hacía bastante tiempo que el trinquete de Alzira no recogia tantos jugadores y jugadoras locales. Se vivió un ambiente excepcional para la foto oficial del Club y para presenciar las partidas de presentación del nuevo equipo femenino y la partida combinada de los mejores jugadores senior.
Esta temporada es, sin duda, la más ambiciosa del Club, donde se aspira a todo en todas y cada una de las categorías. Las nuevas incorporaciones y la subida de nivel de los jugadores locales pueden hacer posible un año histórico para el Club. Esperemos poder hacer, entre todos, que así sea.

28 comentarios:

Anónimo dijo...

Eduu!!!! mira la foto!! Me donares un xandal menut i parexc que estiga tot fort eee!!!?? jajaja Avore si te donem una alegria en 2n i fem algo i jo espere recuperarme pal dia de reis poder debutar..

AU un abras

Anónimo dijo...

esque estàs tot fort!!!!!!
jajaja!!!! clar que si, home!!!! super partida para el disabte!!!! amb Juan II per Alzira!!! això es tot un lujo pa mosatros!!!!

Anónimo dijo...

JAJAJAJAJAJAJA TU creus?? PRo si en una punyà no esclafe ni un paquet de papes...jajaja Avore si este disapte el peuet me dixa debutar...per a mi sera un honor juar en eixa canxa!!!

Anónimo dijo...

Hui es dimecres:
Hi ha entrenament, la reunio per a parlar de loteria es dema dijous??dilluns???quant...., tema de diners etc, alguna noticia de algo, aso esta mort.

Anónimo dijo...

mort estàs tu, que ben poquet fas. escriure es facil i ràpid quant no se te faena, però és costós quant no se te temps. gasteu un poquiu de telèfon, me toqueu i me pregunteu què ni ha si vegueu que no he actualizat la web, que no toqueu ni per equivocació.
hui no ni ha entrene. hui i demà al poli, a aclarir diners de fitxes, etc. pa qualzevol duda TOQUEU!!!!

Anónimo dijo...

YE PA TOAS LAS ALIMAÑAS Q NO PAGAN Y SE LO GASTAN TO EN PORROS,RAYAS, Y KIEN SABE...(HEROINA) Q VAYAN SALIENDO D SUS ESCONDRIJOS,YAMANDO X TELEFONO (O COJIENDOLO CUANDO LES YAMEN) Y YENDO A LAS REUNIONES Y Q PAGEN O Q SE BORREN DEL CLUB Q ESTO YA DA PENA,Q PA 20 EUROS D MIERDA OS VOY A TENER Q ENVIA AR LUCA A GALOPE D SU PONI EL CARAMELO PA Q LE DEI LAS PELA! O CUANDO OS VEA OS PEGO UNA PUÑALA Y OS TRAFICO LOS ORGANO Y YA TENEMO PA UN TRIQUETE NUEVO.YA EN SERIO EH PAGAR Q HACE FALTA LA PASTA Q SI NOS NO JUGAREIS NI EL CAMPEONATO D TRIOS.ATENTAMENTE JUAN DE DIOS CORTES HEREDIA C/EL POLLO AHORCAO Nº3 SIN PUERTA,(ANDE LA DROGA)

Anónimo dijo...

pues no te queda a ti juan de dios, las cosas se piden de buena manera, si te cojo te hago una raspada del 1 al 8 xulo......

Anónimo dijo...

Formas? Ke formas ni ostias, tu kieres jugar anonimo? Pues a pagar. Tu kieres un coche? Pues a pagar. Tu kieres un piso? Pues a pagar. El mundo se muevo por dinero no por formas tontolava lo tienes claro o llamo a coco y a sus amigos para ke os lo expliken.

El kiera algo, algo le cuesta. Y trankilos ke a partir de enero solo se pagara 10€ mensuales.

A, y al ke no le parezca bien "AIRE" que en esta vida no hay nadie imprescindible.

Jo te dire lo ke raspas tu, una buena mierda, porke seguro ke serás uno de los k no pagas y ke tiene la cara dura de no pasar por el trinkete en años luz. asi ke ni te acordaras de enfajarte las manos.

Ole tus huevos Juan de Dios.

Anónimo dijo...

bueno... veo que hay aún personas que sabe cómo funcionan las cosas. por desgracia otras que no tanto.
lo que si es verdad es que hay que pagar. y ser responsables. a última hora, lo del porro ya me da igual. cada uno que haga lo que quiera, que antes se morirá. pero esto ha de salir entre todos, no de uno o diez solo.

Anónimo dijo...

pues ahora voi a jugar el capeonato y n voi a pagar ni un duro.


pa huevos los mios q son mui grandes sabes aparisi.


pues q t quede claro no vais a ver ni un clavo tu ni nadie.

Anónimo dijo...

uy uy uy uy uy uy uy uy uy uy uy uy uy uy uy uy uy uy uy uy uy uy

Anónimo dijo...

Si, ya veo los huevos que tienes tu. Vamos haber, si tu tuvieras huevos dirías quien coño eres y no lo estas haciendo.

Mira si no pagas no juegas así están hechas las normas o tu que eres hijo del alcalde? Y si tienes algún problema al presidente del club, Eduardo López, y se lo cuentas a el que seguro te da una solución.

Esto no es la beneficiencia, que vas i te dan de comer, haber si te crees que el material y las pelotas nos las regala federación, eso se paga igual como las fichas de los alumnos, el ruralcaixa etc...

Redeu cuant de mindungui!!! Avore si te pense ke ami magrada pagar.

Anónimo dijo...

ni a mi tampoc me agrá pagar. pero que una cosa quede molt, molt, molt clara. asi, no sobra ni dinés, ni material, ni hores pa jugar, ni condicions de les instalacions, ni res de això... ara be, lo que si ni ha a manta es gent. i la que no paga SOBRA. i tot el que no pague no va a jugar pa res, com a que demà se farà de dia. això, torne a dir, que quede molt clar. i Aparisi té tota la raó. estaria be que el valent Anónimo firmara, o me diguera això a mi en vivo i en directo. pero com açò es una guarderia en ves de un club, que només ni han cagons per tots els llocs, estic segur que no se destapará. ah!!! ja ni han alguns que han causat baixa per no pagar... sigues qui sigues, si no pagues, serás el pròxim.

Anónimo dijo...

que no tengo que pagar


que os quede claro

Anónimo dijo...

me parece muy bien. eso espero. en ese caso ¡¡¡A LA CALLE!!! como los perros. ah!!! y no puedes jugar en ninguna otra parte porque el plazao de inscripción se cerró ya hace bastantes dias. el rollo "anarquia" - "antisistema" - "anticapitalismo" - "antiglobalización" va a empezar a darte problemas desde YA. no tardarás en comprobarlo. :D

Anónimo dijo...

Ché edu cuanta rao tens. Millor pa mosatros aixina tindrem mes rato pa xugar en el trinket. Escoria al parke!!!

Anónimo dijo...

Edu a tu si que te conec de fa temps i pense que lo suficient...en quant a juan de dios ia aparisi no se qui son pero pronte o sabre encara que supose que de confiansa teua...Tu i jo sabem que tot aso de pagar o no pagar no fa falta parlarse tant...sino actuar mes pronte iau! ASi pagueu 20 euros..on juava jo o tenia pagat la fixa i les pilotes i tot pro es mes satisfactori entrar en un projecte com el de vosatros...tota la vida sa pagat per a poder jugar que aso es per als aficionats...totes aquelles figures que no volen pagar que sen vagen al ZURDO a juar que alli no se queixaran...I fesme cas,paseu deixe cobard que es diu anónimo xk no te collons de dir qui es iaxo sera per por a que sapiau qui es o per vergoña a que no te ni un duro pa pagar o xk vol donarse a coneixer per 20 euros de res... Fesme cas i tu o sas mes que jo!!!! No se calfeu el cap contestanli i actueu i voreu com se meneja si vol juar o si te iual se quedara sense. Cuidat i recuperat pronte edu

Anónimo dijo...

Se molvidava...que bonico es parlar sense dir qui es,amaganse i sent un fals de merda xk si fora valent tindria ous per a posarse devant de tu EDU i demanarte disculpes sense que ningu santerara...aixi almeñs encara podria acabar be o com sent un home no un xiquet que el que se gita en xiquets salsa pixat!!!!!!
o no EDUARDO???? Pensau i voras

Anónimo dijo...

ESTELAR, TENS MES RAO QUE UN SANT!!!

A dia de hui vajes aon vajes tens que pagar ja siga; futbol, basket, karate, atletisme, gimnasia i la sun suncorda, perke pilota no? (Para la gent que no eu compren eu explique);

Alzira te un club prou gran, soles hi ha que voreu en la foto de la portada, pues de isa foto no hi ha ningún professional, tots son aficionats per lo tant si se juga se tindra que pagar (exepte la gent que se incorpora i ve ajudarmos com puga ser lliset y roberto). El ki vuiga cobrar al ZURDO.

En tots els que som soles en ficar 10 € al mes tenim pilotes a punta pala, material per a nosaltres i per als xikets i un mestre de la pilota per enseñarmos tots els disaptes com se juga deveres a la pilota valenciana, que no mos vindria mal a ningú de tots.

No som el millor club, ni el mes wuay ni el me bónico pero de ha hi a ser el millor soles ni a un pas. Ise pas es 1) Ficar un poket de forçá, 2) Ajudar i 3) Ficar al dia els pagos ke deguem. Si aço funciona com una empresa com deu mana... bueno dasi 5 añs estarem els primers. Aço eu dic y pegue la tabarra per ultima vegá xke asi no som profesionals som aficionats lo que vol dir que no estem per a demanar sino per donar hi ha aportar, i el qui no vuiga o el qui no estiga de acuerdo, en el consentiment de edu que es el president de este club, jo el convide a que sen vaja a jugar a un altre poble o que se kede en sa casa

Anónimo dijo...

Ben comentat APARISi!!!!!! Tu no sas qui soc i jo tampoc se qui eres pro arribarà el dia que mos conegam.I sera pronte!Jo soc un refors i vinc dun altre poble pro me vax oferir al señor president Eduardo a pagar si feia falta ja que jo tinc ilusio en aquest projecte i llegint tot lo que he llegit asi aso parex mentira que a dia de hui encara hi hagen persones aixi..amb la cara tan dura danar de xulets per la vida que axo pasa per no apreciar lo que se te..pro el refrany ja o diu que sols saprecia lo que tenim quan ja ho em perdut i es lo que li pasara asi a ANONIMO!!!! BE APARISI UN PLAER!

Anónimo dijo...

El plaer es meu Estelar! Pues no se ki eres deveres, ja tindrem el gust de coneixermos. Jo eske ara stic lesionat, me fet una xicoteta rotura de fibres en el cuadriceps femoral, i no stic anant al trinket. De segur ke ens coneixerem!! I no li fem tant de cas al anonimo este que no se mereix res, ke per 1 centim se pegaría, ke vergoña!!

Jo alli vaig super agust, jugue i a la vega faig esport que aixo sempre va be. Les millors partides de cul me les e pegat allí!!!

Un saludo ESTELAR!!!

Anónimo dijo...

El plaer es meu Estelar! Pues no se ki eres deveres, ja tindrem el gust de coneixermos. Jo eske ara stic lesionat, me fet una xicoteta rotura de fibres en el cuadriceps femoral, i no stic anant al trinket. De segur ke ens coneixerem!! I no li fem tant de cas al anonimo este que no se mereix res, ke per 1 centim se pegaría, ke vergoña!!

Jo alli vaig super agust, jugue i a la vega faig esport que aixo sempre va be. Les millors partides de cul me les e pegat allí!!!

Un saludo ESTELAR!!!

Anónimo dijo...

tu sas que???? tant de temps que hem gastat de cara el caixó este, i a ultima hora, tots a pagar i tots a jugar. com tots els anys. el que no, puerta y mondeño, y ximpum catapum. a vorás si mos riguem enguany!!! :D

Anónimo dijo...

Hola:
Pareix mentira que sigau pilotaris de tota la vida, en quasi totes les escoles la cantera de la escola no paga diners, segur que el que no paga es un jugador de tota la vida i ara com sera jovenet no vol pàgar, pero aixo heu tindreu que solucionar, la pilota es un joc esportiu de tradicio, no un deport,ara aso va a pitjor vosatros segue un club es a dir sense anim de lucro pero aixo no seu kreu ningu, tindreu solucions economikes com esponsos,etc, pero yo fa pok vaix anar a juagar al vostre trinquet i aixo dona llastima, si voleu ke paguen els xikets i els jovens no hua aneu a conseguir, se aneu a quedar sense la base de la escola, millor dit CLUB, prepareuse que els de genoves estan fent un equip fort per als de trios, igual que els de massamagrell.

ens veguem.

Anónimo dijo...

jajajajajjaja penses acobardarmos dientnos que Genoves te un equip fort??jajajaja Pro tu en quin mon vius ANONIMO?? Que jo sapia en Genoves desde la epoca de Planto ningu a juat res..bueno en quant a cantera es bona xk Carlos es molt bon jugador i xoto tambe si o dius xk son ells els qui juguen...EN cambi mosatros tenim als campions de 1a de 2 añs seguits...com vols que uns xiquets els guanyen??jo e juat contra la cantera de Genoves en el meu antic club i mai man guañat i en el ZURDO sempre a sigut un plaer juar a favor i en contra dells pero questiga fent un equip fort no te xk acobardirmos...Axò que te quede clar!!
I despres els alumnes de lescola de pilota paguen en tots els llocs xk els monitors no van debades...i mosatros no tenim culpa de que el trinquet estiga com esta que daxo sauria de fer carrec lajuntament xk els socis o pilotaris que hi juguem alli no p0dem fer res sino tractarlo amb mes cura...I enguany el nom dALZIRA se sentira per molts llocs iaxo to assegure jo xk almenys el meu equip dura el nom dALZIRA ben lluny.Per bon equip questiga fent genoves o massamagrell, ALZIRA te mol bons equips en varies categories xk en 1a te un equip fortisim ja que son els campions i en 2n tambe te un equip bastant be sino ANONIMO sense faltarli el respete ja ho comprovara voste mateix!! I x cert,tu te penses quel valencia club de futbol quan se va crear tenia les millors instalacions i el millor estadi de la competicio o que?? Tu tranquil que aso se traura amb tens i dedicacio xk jo almenys fax a dexarme la pell en la canxa iel que me digue de juar sap que es cert i no li tindrem por a ningun equip que en quant a sicologia de joc vax molt be señor ANONIMO!!I segons les dades de la cantera de genoves feia temps que en raspall no destacava ningu excepte sergio,carlos i xoto molt amics meus pro si mires altres pobles com Alzira te moltisima cantera,Xeraco te molta cantera i de lo milloret que hi ha que les dades tambe o mostren i x aixo i x historia es el millor poble en nom de la pilota,hui en dia en raspall,millor que GENOVES I MASSAMAGRELL que en raspall no se que pot tindre!
I pense señor ANONIMO que ALZIRA se merex respecte que lo que passe a casa nostra (EL CLUB) o solucionarem nosaltres sense ajuda de ningu que pa axo tenim un GRANDISSIM PRESIDENT, EL SEÑOR EDUARDO!!!


ENS veguem ANONIMO!

Anónimo dijo...

Hay anonimo que gran es la teua ignoráncia!!! Ke facil es parlar sense saber!!!

Mira asó es com tot, nosaltres (ALZIRA) te un trinket pues ke se pot jugar pero no te les instalacions que deuria de tindre o ke a nosaltres ens agradaria, perque el trinket no es nostre ni del ajuntament, es de un persona en concret que ens a fet el favor de disarmos jugar alli a canvi de pagar nosltres el seguro per si ens poguera pasar algo, que deu no eu vuiga. I nian de per ai trinkets que estan prou pitjors que el de alzira.

Genoves te un señor trinket pero per al raspall olvidat que ninan de prou millors. Jo e anat moltes vegades i la veritat eske e disfrutat veguent la pilota, aunke coste un poket mes el jugarla i aixo no eu dic jo eu diuen els profesionals.

Alzira te un equip de futbol que esta en 2B y genoves en kina lliga sta? En la de ma tia, pues lo mateix pero al revés, en genoves naixen figures de la pilota valenciana pero al futbol 0 patatero i en alzira te un bon club te futbol profesional pero jugadors de pilota profesionals cap! Aixo si aficionats nian pa parar un tren.

Trankil que dasi uns cuants añs si tot va be y funciona com toca ja parlarem, que jo crec que genoves en proporcio de xikets es un puça al costat de alzira y no e vuigut ofendret.

Asi el ke volem es jugar i pasarmoseu be ke es lo ke estem fent a dia de hui.

Aixina qwue avore si tens un poket de ma esquerre i penses antes de dir les coses que en este club no mos han regalt mai res i anem a lluitar per a poder ficar ALZIRA aon es mereix.

Un saludo anonimo.

Anónimo dijo...

sas poc de escoles pues, ja que en TOTS els puestos, els pares dels xiquets paguen la fitxa d'inscripció i una quota. els jugadors, joves o vells, també. una falla es una entitat sense ànim de lucre. ¿paguen els falleros? o van de baes? mira si ens anem a quedar sense base que som l'escola que més xiquets té inscrits, i el club que més jugadors i equips presenta. veges tu si vas ben orientat. el que es veu que has fet a montó clubs grans i escoles grans eres tu. ah!! me té molt igual lo que fasen els altres pobles. i massamagrell no fa equip pa raspall.

Anónimo dijo...

ademés, i com que els homes se visten pels peus, te convide a que firmes els teus comentaris o, ja que vens tan a sobint pel trinquet, que me contes tots estos cuentos a mi, en directe, que sempre se poden aclarir millor les coses. jo te explicaré lo que no sàpies, que per lo que veig son a muntó coses. claro, sempre i quant sigues dels que es visten pels peus...